Jak přežít podzim roku 2020

Bohužel se opět dostáváme do situace, kdy trávíme více času doma a k tomu na nás dopadá pochmurná nálada z podzimního počasí, které venku panuje. Pokud pro nás bylo náročné jaro letošního roku, tak podzim vypadá ještě o něco hůř. Sepsala jsem následující body, kterými se můžete inspirovat zahnat tím nudu, případně si zkrátit dlouhé večery.

Cvičení doma

Pokud jste byli zvyklí jako já pravidelně nebo alespoň několikrát do týdne se věnovat nějaké pohybové aktivitě tak určitě pokračujte dále. Jsem zvyklá cvičit ve fitku, ale díky jarní situaci jsem si uvědomila jak moc mě to baví i doma. Cvičím podle sebe nebo si pustím nějaké workouty na youtube. Na jaře jsem ráda chodila běhat, protože jsem nechodila do práce a dělala převážně na homeoffice. K zahození není ani procházka. Já pohyb k životu prostě potřebuji a neumím si bez toho život představit.

Strava a nové recepty

Nejsem zrovna typ, který by rád trávil čas v kuchyni, ale když už máme více času na všechno, můžeme se více soustředit na to, co jíme a nebo konečně vyzkoušet ten recept, který nás před časem zaujal. Pečení taky není u mě obvyklá činnost, ale několikrát jsem letos pekla podle blogu Smooth and cooking, tak případně mrkněte.

Podzimní úklid

Vzhledem k tomu, že přes léto jsem hodně cestovala a nebyla jsem pořádně doma, byla jsem ráda, že jsem v týdnu nějak za pochodu zvládla běžný úklid. Nyní je příležitost dát vaše bydlení do pořádku. Mytí oken nepatří mezi moje oblíbené činnosti, ale znáte ten příjemný pocit, když je domyjete a kocháte se tím leskem a výhledem? Z toho má vždy takovou radost :) Úklid šatníku je další součástí. Uložit letní boty a vyměnit je za zimní, srovnat oblečení, vyřadit nějaké kousky a poslat je dál. Vytřídit a bytu odlehčit i od všelijakých zbytečností před tím než k Vánocům zase nějaké dostaneme - víte co tím myslím? :D Občas se prostě stane, že dostanete něco co se Vám nelíbí/nehodí a i přes to si to ponecháte a vystavíte, abyste druhou osobu neurazili. No co si budeme povídat, snaha byla a je čas to dát pryč. A ne, nestačí dát to do "sběratelské krabice" pod postelí. Musí to z domu!

Četba

Je to už ohrané, ale pořád to má něco do sebe. Uvařit si čaj, zapálit svíčku, zachumlat se do deky a chvilku si číst. Já už mám nakoupené sypané čaje, které si jinak moc nedělám, ale vychutnám si je mnohem více právě v těchto dnech.

Netflix

Musím sem zařadit i sledování Netflixu. Spousta mých známých si ho pořizovala už na jaře za karantény a já to udělala až teď. Nejsem velký příznivce sledování filmů a seriálů, ale musím přiznat, že si teď ráda večer pustím díl Gilmorek. Taková nostalgie :)

Vánoční seznam

Kdo je připraven, není zaskočen. Co si jednou začít sepisovat seznam vánočních dárků už teď a postupně je začít nakupovat? Má to dvě výhody - v prosinci nebudete ve stresu, že ještě nemáte žádný dárek, natož napečené cukroví a také to ocení vaše peněženka, která nebude trpět akutní bulímií, ale finance si na dárky rozložíte. Pro mě je naprosto v pořádku přemýšlet o vánočních dárkách už v září a fakt to není brzo.

Vyvolání fotek

Jednou za rok si dávám vyvolat fotky za celý rok. Je to pro mě pakárna, vybírat jednotlivé fotky, protože fotek je velké množství, ale stojí za to si jich nechat pár udělat klasicky do albumu.


Komentáře