Podzimní radosti

Mám celkem ráda státní svátky a volno uprostřed týdne. Je to takové zvolnění uprostřed pracovního týdne. Většinou vstanu ráno docela brzy, ale o něco dýl než do práce. Udělám si snídani do postele a užívám se pomalé klidné ráno, kdy mi do ložnice září sluneční paprsky.
Po obědě jsem vzala auto a jela do přírody. Až po cestě jsem vymyslela, že se konečně podívám do hradeckých lesů. Vzhledem k tomu, že to tady pořád moc neznám, našla jsem si na mapě rybník Biřička. Všude kolem bylo spoustu lidí a tak jsem se náhodně vybraným směrem vydala do lesa. K mému překvapení jsem udělala krátký asi 2,5km dlouhý okruh a tak jsem se vydala ještě na rozcestí Dubinka odkud vede naučná stezka Koliba. Po chvilce jsem došla na rozcestí, ze kterého to bylo jen 2,5km na rozhlednu Milíř ve Vysoké nad Labem. Bohužel mi to už ale přišlo docela daleko, protože se stmívá brzy, tak si tuhle procházku nechám na jindy.
Co mi, ale udělalo velkou radost, je nalezení putovních kamínků. Ve facebookové skupině Kamínky jsem od srpna a pořád jsem žádný nikde nenašla a včera jsem našla hned dva kousek od sebe. Jeden jsem odvezla po cestě domů ke Kunětické hoře a druhý si ještě chvíli nechám a dovezu ho někam dál.








Komentáře