Chudobínská borovice & Svatý Jan pod Skalou

Konečně se dostávám k tomu sepsat něco málo o dvou výletech, který mi vyšli během prodlouženého víkendu. V neděli jsem byla u rodičů a přemluvila je na výlet k Chudobínské borovici, což je strom roku 2020 a nachází se na vodní nádrži Vír. Šli jsme z Dalečína asi 3-4km. Počasí nebylo úplně sluníčkový, spíš vůbec nebylo, ale procházka to byla moc příjemná. Vodní nádrž je zajímavá tím, že na dně přehrady je původní vesnice Chudobín - odtuď právě taky název Chudobínská borovice.




Všude kolem byla krásná příroda i přes to, že počasí nebylo úplně sluníčkové.


V úterý už jsem zas byla zpátky u sebe v Pardubicích a ráno jsem vyrazila do Prahy a ze Smíchova dále do Vráže u Berouna. Odtamtuď jsme pokračovali pěšky do Svatého Jana pod Skalou na vyhlídku. Trochu mě překvapil a zaskočil ten krpál, ale vyhlídka je to moc hezká. A přišli jsme včas, při našem odchodu už na vyhlídce bylo jednou tolik lidí. Dále jsme pokračovali po naučné stezce až do Karlštejna. Tahle naučná stezka mě moc nezaujala. Cestou jsme míjeli Bubovické vodopády, které už vyschly takže tam vlastně nic nebylo :D ani Karlova studánka nás neuchvátila a vodu jsme si zde nenabrali :D Každopádně byl to moc hezký den a domů jsem dorazila pěkně utahaná :) 




Komentáře