Megaknihy.cz: Než jsme se odcizili

Román Než jsme se odcizili mi k recenzi Megaknihy nabídli sami od sebe. Už si ani pořádně nemohu vzpomenout kdy jsem naposledy četla nějaký román, ale tuším, že to mohlo být minulý rok na podzim Romeo, Julia a tma. Ne, že bych se románům vyhýbala, ale většinou sáhnu po nějakém thrilleru nebo naučné knize.

Vážení, to teda byla dávka. Láska z vysoké školy, takové krásné klišé. Mladí a bezstarostní. Při čtení řádků by se člověk hned vrátil na vysokou školu, i když můj volný čas při studiu se ani trochu nepodobal tomu, jak to bylo v knize, ale o tomhle sní snad každá holka. Hlavní postavy Matt a Grace mají pokoje na koleji hned vedle sebe. Matt je na první pohled alfasamec, atraktivní typ kluka, který se holkám líbí, ale v hlavě má mozek a srdce na správném místě. Grace je obyčejná holka z chudších poměrů a na studium si musí vydělávat a část peněz posílat své rodině domů. Matt a Grace se do sebe zamilují, ale udržují "nezávazný" vztah, protože Grace se nechce rozptylovat od studia a Matt má za rok odjet na stáž. Ze stáže se má Matt po 3 měsících vrátit za Grace, ale stanou se věci, díky kterým se ti dva potkají až úplnou náhodou po 15ti letech v metru. A jak to je dál, zda to dobře dopadlo, to už vám neřeknu ať máte také příležitost si knihu užít :) Ale pro mě to byla velmi příjemná změna, když už to vypadalo na šťastný konec a na "žili šťastně až do smrti" tak přijde ráno "vystřízlivění", které nečekáte. Příběh se mi líbil a moc děkuji Megaknihám za tuto knihu. 

Příště už to bude zase něco jiného :)

Nikol

Komentáře