Podzimní radosti II

Opravdu mi nic nedělá teď větší radost než slunečné podzimní dny. Chodím se víc procházet a mobilem sem tam cvaknu fotku. Tyršovy sady v Pardubicích jsou krásné snad v každém ročním období, mám to tady ráda :)


Opět v hradeckých lesích a super procházka na rozhlednu Milíř. Tohle hradečákům fakt závidím ;)



Trochu podzimu u mě doma...


Ale zároveň i trochu jara. Každé roční období má něco do sebe.


Nové knížky. Knihu Srovnávání od K. Szabados mám už přečtenou a úplně doporučit vám ji nemohu, mě to moc nenadchlo, nedozvěděla jsem se nic na co bych sama nepřišla. Tak snad druhá kniha bude lepší. Včera mi přišla ještě jedna knižní novinka od Megaknihy, tak na tu se podíváme taky velmi brzo :)


Mám nový koníček. Ruční práce mě bavily už jako malou, tak jsem se rozhodla teď naučit háčkovat. Miluju to svoje počáteční zapálení do nových činností.


Ani mně se nevyhnul homeoffice. Mám ale štěstí, že to bylo dobrovolné a výjimečné a můžu i v této době normálně do práce chodit.





Komentáře