Háčkování

To, že když chci tak jsem celkem šikovná, to už vím dávno a ruční práce mě bavily už jako dítě. Háčkování mi nikdy ovšem nešlo. Až do té doby než jsem se k tomu dostala asi před měsícem. Náhodou jsem si pustila video návod na háčkovanou čepičku pro miminka a se zaujetím to sledovala celou půl hodinu. Tak moc se mi to líbilo, že jsem začala zjišťovat zda jsou otevřené galanterie, kde bych koupila háček a vlnu :D

Začátky byly těžké, nešlo to, ale první čepička sklidila velký úspěch. Druhou už jsem dělala na přání a je už mnohem povedenější a strávila jsem u ní tak polovinu času. A třetí a čtvrtá čepice už byla pro mě. Předlohou mi byl trend velkých huňatých kulichů a myslím, že to nedopadlo úplně špatně :) Další kousek je v procesu tvorby a snad to bude pořádný jumbo kulich :D





A ještě foto s outfitem. Nosím ji ke všemu, i k elegantnějším outfitům do práce.




A malé čepice pro batolata :)




Komentáře