Megaknihy.cz: Lidé

Megaknihy mě teď docela slušně zásobují a já tak mohu předávat další typy na knihy. To se myslím zvlášť teď hodí v předvánočním období. Od minulé knižní novinky, kterou byl román, se teď zase dostáváme k jinému žánru. Knihu Lidé mi tedy opět vybralo knihkupectví Megaknihy.


Když jsem začala číst, byla jsem docela zaskočená. Čekala jsem podle popisku knihy něco spíš filozofického, možná s nádechem esoteriky. První kapitoly jsem pořádně nechápala :D Přišlo mi to strašně divný a v hlavě jsem pořád měla, že ta knížka musí být přeci o něčem jiném. Naštěstí po pár kapitolách přišel zlom (ve mně) a příběh se mi začal líbit. Začalo mi to připadat úsměvné :)

Na naší planetě se ocitne jedinec z vesmíru s jasným posláním -  zabít matematika Andrewa, který měl/má odhalit výsledek Riemannovy hypotézy. Příběh je plný matematiky a hodně věcí se točí okolo prvočísel, což mně jako člověku, který matematice neholduje, přišlo taky velmi úsměvné, ale vůbec mi to nevadilo. Nového Andrewa všichni považují za blázna a není divu, když z rána běhá nahý po městě, nepoznává známé lidi kolem sebe a ptá se na zcela zřejmé věci. Podle nového Andrewa jsou lidé primitivní, opožděný a užívají stejně primitivní techniku (tou primitivní technikou myslel například Macbook, což vám prostě nemůže nepřijít vtipný :D).

Autorův náhled na lidi v tomto příběhu mě nakonec dost bavil. Je to velmi příjemná oddychovka pro jakoukoliv věkovou kategorii. Příběh je plný humoru a čte se velmi rychle a to nejen díky krátkým kapitolám. Myslím, že pokud hledáte pro někoho knihu k Vánocům, která bude něco trochu jiného než na co je čtenář zvyklý, zkuste tuhle knihu :) A pokud vás nepřesvědčilo ani tohle, tak můžete mrknout na tento odkaz, kde najdete novinky, které právě letí a je mezi nimi i několik knih, o kterých jsem psala. Doručení do Vánoc ještě v klidu stíháte :)


Komentáře