Lom u Trhové Kamenice

Mám talent na plánování výletů v ne úplně dobrým počasí. Někdy tak moc žadoním, že chci na výlet, že to počasí třeba nebude tak špatné, jak hlásí. No občas bych vedle sebe potřebovala někoho kdo by mě usměrnil :D Tentokrát jsem se ve slušné chumelenici vydala k lomu u Trhové Kamenice. Od hřbitova to může být po žluté turistické značce tak 1,5km, takže úplně na pohodu procházka. Teda když zrovna nenapadne půl metru sněhu a cesta není vyhrnutá a venku neřádí pomalu bílá tma. Ale byla jsem tak natěšená a měla jsem z toho krásného sněhu takovou radost, že jsem to chtěla aspoň zkusit, že se případně v půli cesty otočím a půjdu zpět. 

To jsem si samozřejmě nalhávala, přece bych to nevzdala ;) A tak jsem se brodila sněhem a brodila až jsem se dobrodila k lesu, kde už to bylo lepší a kochala jsem se pohádkově zasněženou krajinou, pak už jen vyběhnout kopeček a za potápečskou rezidencí uprostřed lesa už byl lom. Pamatuji si, že jsem tam párkrát byla jako dítě, ale chodili jsme z jiné strany k němu.

Těším se až se k lomu podívám ještě v jiném ročním období, protože na mých fotkách tolik ve sněhu nevynikl, ale i tak vám toto místo doporučuji :)








Komentáře