Větrný mlýn Černilov & rozhledna Libníkovice

Mám pro vás tip na malý výlet v Královehradeckém kraji nedaleko Hradce Králové. Větrný mlýn se nachází u obce Černilov a pokud se k němu vydáte cestou od Librantic, povede k němu příjezdová cesta. Pokud jako já pojedete od Hradce tak půjdete po silnici, kolem hřbitova a přes pole. Mlýn byl vidět už na dálku, takže se nebojte, že ho minete.

Měli jsme štěstí, že u něj byl majitel a pustil nás dovnitř, kde jsem si jako suvenýr vzala tohodle roztomilého ptáčka a posloužil mi jako kulisa při focení.




Asi 5 km od mlýna se nachází velice nenápadná rozhledna Libníkovice. Popravdě, kdybych ji minula tak se nic nestane, ale nechtěla jsem jet na výlet jen kvůli mlýnu takže jako druhý cílový bod mi tahle rozhledna vyhovovala a u silnice je i parkoviště a u rozhledny posezení :)





Komentáře