Megaknihy.cz: Temné cesty

Dle mého názoru je kniha jako dárek jeden z nejmilejších dárků, který můžete darovat. Dávám knížky velmi ráda, ale dost často mám problém s výběrem a to ne z důvodu, že bych nevěděla, co dotyčný rád čte, ale spíš abych nekoupila knihu, kterou už má. Nic proti, ale pokud si obdarovávaná osoba přímo neřekne tak většinou nekupuji tolik populární autory jako jsou Hartl, Lukášková, Mornštajnová a další. Díky Megaknihy.cz, kteří mě občas zásobují knihami od autorů, které nejsou tolik známí, mám pak tipy na knižní dárky 🙏🏻

Další takovou knihou jsou Temné cesty. Kniha od autorky thrilleru Nenechám Tě odejít, který jsem recenzovala už kdysi a tak jsem neváhala a při rozhodování, kterou knihu zvolím jsem měla téměř hned jasno.

V příběhu vystupuje pouze několik postav a vše se točí kolem vražd mladých dívek. Teenegerka Hailey po smrti svého otce policisty žije u svého strýce, který je také policista. Ten Hailey nepřiměřeně hlídá a zakazuje ji stýkat se s kamarády. Všechny příkazy a zákazy vyvrcholí v Haileyn útěk do hor, kde se začne skrývat. Druhá část příběhu vypráví o příjezdu Beth do města Cold Creek, sestry jedné ze zavražděných dívek. Na co narazí Beth v městečku? Stane se další obětí sériového vraha? Nebo odkryje tvář vraha? A jak to vlastně dopadne s Hailey a jejím skrýváním v horách?

Víc už neprozradím, tohle je vždy pro mě velmi tenká hranice, abych nespoilerovala příběh a vy se ho tak mohli užít stejně jako já, objednání a doručení do Vánoc ještě stíháte! 🎄


Komentáře