Léto 2020

 Ačkoliv to na jaře vypadalo, že léto strávíme jen po Čechách vzhledem k situaci, tak se situace změnila a pro mě toto léto bylo létem, kdy jsem cestovala nejvíc. A chtěla bych tu nechat několik fotek jako vzpomínku, tak se na to moje cestování pojďme podívat :)

Červenec

Na konci června jsem odstátnicovala a týden po státnicích jsme odletěli na několik dní na Mallorcu. Na Mallorce jsem byla poprvé před dvěma lety a tenhle ostrov si zamiluje asi každý. Krásné moře, příroda, dobré jídlo. Byl to pro mě příjemný relax po tom shonu.


Několik dní jsem už tradičně strávila na Moravě s kamarádkami - víno, výlety, víno, víno, víno... :) Není nad to vyrazit jednou za čas na pořádnou dámskou jízdu.

Stezka nad vinohrady
Srpen

Začátkem srpna jsme vyrazili na týden na jeden z Kanárských ostrovů, Fuerteventuru. Kanáry miluju a více jsem se o této dovče rozepsala v tomto článku. Nemůžu se dočkat, kdy se zase na Kanáry vrátím a moc doufám, že nám tam vyjde dovolená v zimních měsících.



Další spontánní výlet byl na Korfu. Byla to jedna z nejkratších dovolených. V sobotu ráno jsme přiletěli a v neděli k večeru už jsme zas odlétali. Krásných 32 hodin, několik frappé a tradičních řeckých pochutin. Tento řecký ostrov byl pro mě první návštěvou Řecka.


Září

Když se mi naskytla v září příležitost strávit pár dní na lodi na Orlíku, dlouho jsem neváhala. Je to zase něco jiného a vzhledem k tomu, že jsme byli celý den na lodi, tak to byla opravdu hodně líná a odpočinková dovolená, na což nejsem zvyklá. Poslední den před odjezdem jsme navštívili alespoň zámek Orlík a prošli město Písek a moc se mi líbil řetězový most Stádlec.



Už jste někdy vyrazili na výlet s někým koho vůbec neznáte? Poslední dobou jsem si v hlavě s touto myšlenkou pohrávala a sledovala příspěvky na FB skupině (Spolu)cestování. Na jeden nebo dva jsem odepsala, ale výsledek bez reakce. Až pak to jednou dopadlo a za dva dny jsme vyráželi na Sněžku při západu slunce. Po pravdě - na výlet jsem odcházela přímo z práce a když jsem kolegům řekla s kým a kam jedu, vypadali docela vyděšeně a i já se začala docela bát do čeho se to ženu. Nicméně strach ze mě opadnul velmi rychle a byl z toho fajn výlet. Takže do toho, nebojte se cestovat s cizími lidmi :)


Mám tady i tip na malý turistický výlet údolím řeky Doubravy. Autem jsem dojela do Chotěboře a šla jsem stezku obráceně. Většina lidí chodí z Bílku do Chotěboře, ale místní mi poradili ať jdu tímto směrem. Pokud máte auto v jedné nebo druhé obci, dostanete se zpět pro něj vlakem. Je to nenáročná procházka lesem, ale pro kočárky to není díky kamenům a kamenitým cestám. Nicméně náš malý pejsek to (občas s mojí pomocí) zvládnul.



Poslední letní dovča u moře proběhla o prodlouženém zářijovém víkendu v italském Bari. Opravdu moc jsme se tam těšili, protože tak nějak to vypadá, že to bude poslední zahraniční dovolená na několik měsíců. Bari bylo kouzelné. Stejně tak i nedaleké Polignano a Molfetta, kam jsme vyrazili na výlet. Městečka jsou plná typických italských uliček a je to prostě nádhera. Nechyběla zmrzka ani pizza. A ne jednou :D


Tohle bylo moje léto a jaké bylo to Vaše? :)

N.


Komentáře