Východočeská Svatojakubská cesta III

Sobota 4.5.2024

Mám takový pocit, že přes léto nebude tolik prostoru věnovat se Svatojakubské cestě a tak i tuhle první květnovou sobotu věnuji toulání se po okolí a vyrážíme vlakem a busem na zámek Kačina. Odtuď půjdeme do Řečan nad Labem, odkud jsme šli už v březnu (článek zde).


Na Kačině nám paní na pokladně otvírá dokonce o několik málo minut dřív a hledá razítko. Zřejmě jsme první po delší době, co si o něj přišli říct. A je teda zase úplně parádní!!


Od zámku jdeme kus cesty po silnici, což je pro mě vždycky trochu na morál :D ale nakonec většina dnešní cesty je po pěšinách :) A je čím se kochat, jarní příroda, všechno kvete a máme příjemné počasí. Cesta vede i vyšší trávou a tak bohužel po cestě posbíráme tři klíšťata, tak bacha na ně.



Nemůžu se dočkat dalšího razítka, jsem v tomhle směru pořád jako malý dítě a dělá mi to radost zaplňovat credenciál razítky. A tak jsem celkem dost zklamaná, když dojdeme k rozcestníku u Obřích postelích a razítko netiskne :( 




Pokračujeme dál do Zdechovic. Tam na mě čeká další překvapení a zároveň zklamání. V mapě jsem si toho nevšimla, ale je zde patník a u něj dokonce razítko, ale bohužel opět netiskne. Není tu ani razítkovací polštářek. Nicméně nebojte, brzy bude vše napraveno, kontaktovala jsem spolek Ultreia a tak věřím, že vše bude brzy zase nachystáno a funkční :) Razítka jsou opět zase moc krásná.



Ve Zdechovicích nakonec procházíme parkem a občerstvujeme se u toho zmrzlinou. Zbývá nám posledních pár km na vlak. Tak zase někdy příště. Buen camino!


Komentáře